Du kigger i øjeblikket i vores DE-butik. Baseret på din placering anbefaler vi vores Shop for at besøge

Besøg Butik Klik her for at blive hos Cosatto Tyskland

Betal senere eller betal i rater

Vælg mellem betaling med faktura eller afdrag med 6, 12 og 24 måneder eller med fleksible betalinger for at sprede prisen på din ordre over flere måneder. Indtast kredit- eller betalingskortoplysningerne efter eget valg og foretag automatiske betalinger hver 30. dag eller vent på en e-mail eller brug Klarna-appen og betal inden for 30 dage. Ved køb i 3 rater vil din første rate blive afhentet når din ordre er bekræftet af forretningen, og efterfølgende rater vil blive planlagt 30 eller 60, 90, 120 osv. dage senere.

Hvordan virker det?

Hvad er kravene...

  • har bopæl i Tyskland
  • være mindst 18 år
  • har en gyldig bankkonto
  • har en god kreditvurdering
  • har et mobilnummer

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er Klarna?

Klarna er en af ​​verdens førende betalingsudbydere og en licenseret bank, der fundamentalt ændrer betalingsoplevelsen for købere og handlende.

Virksomheden, som blev grundlagt i Sverige i 2005, gør det muligt for forbrugerne hurtigt, nemt og sikkert at afvikle udestående betalinger med det samme, senere eller i rater. Klarna arbejder med over 400.000+ forhandlere og beskæftiger i øjeblikket over 5.000 mennesker i 22 lande.

Mere om Klarna.

Hvem kan bruge Klarna afbetalingskøb?

For at bruge Klarna skal du:

have bopæl i Tyskland, være mindst 18 år gammel, have en gyldig bankkonto, have en god kreditværdighed, have et mobiltelefonnummer.

Lånegodkendelser er ikke baseret på kreditværdighed alene, men på flere interne faktorer såsom: B. betalingshistorikken for tidligere ordrer

Hvordan kan jeg bruge Klarna afbetalingskøb?

Med Klarna finansiering kan du handle i dag og dele dine omkostninger op i faste eller fleksible rater i op til 24 måneder.

Du kan vælge Klarna afbetalingskøb direkte ved kassen.

Fra nu af vil du løbende modtage din månedsopgørelse, og du kan selv bestemme, hvor meget du vil betale (dog minimum det beløb, der står som minimumsbeløb på din månedsopgørelse). Du kan også til enhver tid tilbagebetale det fulde udestående beløb. Den månedlige fakturering sendes altid midt på måneden. Hvis du bruger afbetalingsmetoden for køb første gang, sender Klarna dig den første månedsopgørelse i den følgende måned.

Her kan du få mere at vide om Klarna afbetalingskøb.

Hvordan bruger jeg Klarna-faktura?

Princippet er enkelt: Du har normalt 30 dage fra fakturadatoen til at betale din faktura. Du betaler først, når du har modtaget varen. Du handler på en afslappet måde, gennemfører din ordre og tjekker produkterne i ro og mag derhjemme.

Mere information om Klarna-fakturaer.

Hvad sker der, hvis jeg ikke kan betale til tiden?

Har du brug for mere tid til at betale, kan du først udskyde betalingsfristen på din faktura i appen, inden betalingsfristen udløber.

Har du overskredet betalingsfristen, modtager du en betalingspåmindelse med opfordring til efterfølgende at betale det udestående beløb. Du modtager herefter en rykkerskrivelse, og der vil blive opkrævet et rykkergebyr.

Yderligere information om forsinket betaling

Hvordan kan jeg betale min regning?

Du skal blot logge ind på Klarna-appen og betale med det samme, planlægge din betaling, betal på forfaldsdatoen eller betal din ordre i rater.

Sådan betaler du i appen:

Gå til Min Klarna

Tryk på Betalinger og naviger til den faktura, du vil betale

Tryk på Betalingsmuligheder og følg instruktionerne

Sådan betaler du med bankoverførsel:

Hvis du foretrækker at betale din faktura manuelt via bankoverførsel, er det vigtigt at oplyse det relevante fakturanummer som formål med betalingen, så betalingen kan henføres korrekt til fakturaen.

Fuld betalingsinformation, såsom fakturanummer og bankoplysninger, er angivet i fakturamailen og er altid synlig i appen.

Hvornår skal jeg betale min ordre (faktura)?

Du skal blot logge ind på appen og betale med det samme, planlægge din betaling, betale på forfaldsdatoen eller betale din ordre i rater.

Sådan betaler du i appen:

Gå til Min Klarna

Tryk på Betalinger og naviger til den faktura, du vil betale

Tryk på Betalingsmuligheder og følg instruktionerne

Sådan betaler du med bankoverførsel:

Hvis du foretrækker at betale din faktura manuelt via bankoverførsel, er det vigtigt at oplyse det relevante fakturanummer som formål med betalingen, så betalingen kan henføres korrekt til fakturaen.

Fuld betalingsinformation, såsom fakturanummer og bankoplysninger, er angivet i fakturamailen og er altid synlig i appen.

Hvad sker der, hvis jeg annullerer min ordre?

Så snart butikken, det vil sige os hos Cosatto , bekræfter annulleringen, annullerer Klarna din faktura og refunderer de indbetalte beløb. Du kan til enhver tid se status for din ordre i Klarna-appen under Mit Klarna. Sørg for at gemme annulleringsbekræftelsen, indtil Klarna har annulleret din faktura.

Hvordan indgiver jeg en klage?

Du kan til enhver tid kontakte Klarna kundeservice. På Klarnas hjemmeside finder du en live chat og et telefonnummer til at løse eventuelle klager så hurtigt som muligt.

Her kan du finde mere information om konflikthåndtering hos Klarna,

Hvad sker der med min regning, efter jeg har rapporteret et problem?

Når du rapporterer et problem, vil din regning og betalinger blive sat på pause. Det betyder, at du har mere tid til at finde en løsning sammen med Cosatto .

Her kan du finde mere information om problemer med ordrer og Klarna,

Jeg har ikke modtaget min ordre. Skal jeg betale for det?

Hvis dine varer ikke blev leveret, skal du naturligvis ikke betale for dem.

Hvis betalingsfristen nærmer sig, og du endnu ikke har modtaget din ordre, skal du gå frem som følger:

Spor din forsendelse:

Brug sporingsnummeret fra Cosatto til at finde ud af den aktuelle status for din levering.

Kontakt Cosatto kundeservice:

Hvis du ikke har modtaget nogen information om din levering, bedes du kontakte forhandleren direkte. Kun forhandleren kan give dig information om din levering eller om nødvendigt sende din ordre igen.

Fortæl os, at du ikke har modtaget din ordre

Mens du stadig afklarer din levering med forhandleren, så sørg for ikke at gå glip af betalingsfristen for din faktura. Log ind via Klarna-appen under Mit Klarna og åbn det køb, du stadig venter på. Vælg derefter muligheden For at rapportere et problem.

Alle opdateringer under Klarna-appen - Mit Klarna

Når du har rapporteret dit problem, sætter Klarna din betaling på pause, indtil du finder en løsning hos forretningen. Så snart forhandleren ændrer din ordre, vil din faktura blive justeret i overensstemmelse hermed.

Vær opmærksom på din e-mail og push-meddelelser

Hvis forhandleren ikke justerer din faktura, og du fortsætter med at vente på din levering, vil du modtage en anmodning om yderligere information fra Klarna.

Mere information om ikke-modtagne ordrer.

 

Kan du ikke finde dit spørgsmål her? Besøg Klarna Hjælpeområde side for at lære mere om brug af Klarna. Du kan Klarna her https://www.klarna.com/de/kundenservice/ nå eller blot Klarna app hent.

Brug venligst denne service ansvarligt. Hvis du låner mere, end du har råd til, kan det påvirke din økonomiske situation alvorligt. Sørg for, at du har råd til at betale dine månedlige tilbagebetalinger til tiden.

Klarna Bank AB (publ) er långiver, og vi fungerer kun som mellemmand. Låneproduktet er leveret af Klarna Bank AB (publ). Lån er kun tilgængelige for personer, der er bosat i Tyskland, på 18 år eller derover, og yderligere vilkår og betingelser gælder.

Klarna Bank AB (publ) er autoriseret og reguleret af den svenske finanstilsyn. Anses for godkendt af Prudential Regulation Authority. Underlagt regulering fra Financial Conduct Authority og begrænset regulering fra Prudential Regulation Authority. Nærmere oplysninger om ordningen for midlertidige tilladelser, som tillader EØS-baserede virksomheder at operere i Tyskland i en begrænset periode, mens de søger fuld autorisation, er tilgængelige på Financial Conduct Authority's websted. Bemærk venligst, at betaling inden for 30 dage ikke er reguleret af FCA.

Cosatto Limited er autoriseret og reguleret af Financial Conduct Authority (FCA FRN 915301) og fungerer som en kreditmægler frem for en långiver og tilbyder kreditprodukter, der tilbydes af et begrænset antal finansielle udbydere, herunder Klarna Bank AB (publ). Bemærk venligst, at følgende produkter ikke er reguleret af FCA: Betaling inden for 30 dage. Finansiering er kun tilgængelig for indbyggere i Tyskland på 18 år og derover, og de generelle vilkår og betingelser gælder, https://www.klarna.com/de/agb/.